Acentenizi Güvende Tutmak İçin yapmanız gerekenler.!

Siber suçlar karmaşıklaştıkça acentenizin güvenliğini sağlamak da daha zor hale geliyor. Günümüz ortamında, güvenlik ihlallerini önlemek ve verilerinizi güvende tutmak için önlemler aldığınızdan emin olmanız gerekir.

Sabre®, kullandığınız Sabre sisteminin, ürünlerinin ve uygulamalarının güvenli olmasını sağlamak için tasarlanmış düzenli önlemler alır ve güvenliğinizi sağlamak için sürekli çalışmaktadır.

Ancak Sabre tarafından alınan hiçbir uygulama veya sistem güvenliği, sizlerin bilinçli olarak giriş bilgilerinizi koruduğunuz kadar başarılı olamaz.

Acentenizin verilerini korumak için öncelikle SİZ kritik bir rol oynuyorsunuz!

  • Sabre sisteminde çalışan her kullanıcının kendine özel bir EPR’I ve şifresi olmalı ve bu kimlik bilgileri asla paylaşılmamalıdır.
  • Sabre tarafında hiç kimsenin sizden şifrenizi istemeyeceğini veya şifrenizi isteyen bir bağlantı içeren bir e-posta göndermeyeceğini unutmayın!
  • Bir çalışan kurumdan ayrıldığında veya uzun bir süre izinli olacağında EPR’ı derhal silin.
  • Kredi Kartı bilgilerini yalnızca bu tür bilgiler için ayrılmış alanlara giriniz. Açıklama alanlarına veya diğer alanlara kredi kartı bilgisi eklemeyin.
  • Tüm kullanıcılar Sabre Central profiline sahip olduğundan ve kapsamlı destek özellikleri, iş araçları ve eğitim seçeneklerine aşina olunduğundan emin olun.
  • Sabre web uygulaması kullandığında Sabre şifrenizi browserda otomatik olarak kaydetmeyiniz. Her giriş yapıldığında şifrenin kullanıcı tarafından baştan girilmesi önemlidir.
  • Güvenilir bir kaynaktan geldiğini doğrulamadığınız sürece e-postalardaki bağlantılara asla tıklamayın.

Unutulmamalıdır ki Sabre Türkiye,

Önemli Duyurular, Haberler veya Bilgilendirmeler dışında sizlerle “Kullanıcı Adı, Şifre veya Kişisel Bilgilerinizi” içerecek herhangi bir konu ile ilgili sizlerle asla E-Posta yoluyla İLETİŞİM KURMAZ.!

Şifrenizi çalmaya yönelik örnek Phishing (Kötü niyetli) E-Postalar:

Örnek: 1

Örnek: 2

Örnek: 3